-->
Na podstawie art. 24 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym w sprawach dotyczących gminy Radni mogą kierować interpelacje i zapytania do Wójta Gminy Chodel.
Interpelacja dotyczy spraw o istotnym znaczeniu dla gminy, zapytanie natomiast składa się w sprawach aktualnych problemów gminy, a także w celu uzyskania informacji o konkretnym stanie faktycznym. Zarówno interpelacje, jak i zapytania powinny zawierać krótkie przedstawienie stanu faktycznego będącego ich przedmiotem oraz wynikające z nich pytania.
Interpelacje i zapytania składane są na piśmie do Przewodniczącego Rady, który przekazuje je niezwłocznie Wójtowi. Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania interpelacji lub zapytania Wójt, lub osoba przez niego wyznaczona, jest zobowiązana udzielić odpowiedzi na piśmie.
Tytuł dokumentu: | |
Znak: | |
Osoba wytwarzająca: | |
Wytworzony: | |
Aktualne: | |
Wydział: | |
Rok / miesiąc / dzień: |
Tytuł | Znak | Osoba wytwarzająca informację | Data wytworzenia | Aktualny / Nieaktualny | Wydzial | Y | M | D | D | Opis | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ładowanie danych z serwera | |||||||||||||
Tytuł | Znak | Osoba | wybierz | wybierz | brak | brak | brak | wybierz | brak | brak |